zondag 13 oktober 2013

Bodyboarden

Hallo allemaal,

Spontaan heb ik het voorstel thuis gedaan om met z'n allen te gaan bodyboarden. Ik had verwacht dat er veel tegengas zou komen en dat ik ze zou moeten overtuigen om mee te gaan. Echter hebben ze meteen ja gezegd: )
Meteen heb ik een datumprikker opgestart en rond gestuurd. Daar kwam als datum 27 oktober uit. Afgelopen week naar het centrum gebeld om te reserveren en nu hebben wij definitief een afspraak.

We hebben allemaal nog nooit gebodyboard en ik ben dan ook erg benieuwd hoe iedereen het gaat doen. Vooral ben ik benieuwd naar mijn ouders hoe zij het gaan doen en hoe ze het gaan vinden. Nog 2 weken wachten en dan is het zover.

Afgelopen zondag was het dan zover.
Omkleden naar je zwemkleding en een wetsuit halen. O wat zitten die dingen niet lekker! Toen alles aan was moesten we nog een kwartier wachten voor we aan de beurt waren.
Een uur bodyboarden lijkt misschien lang maar dat is het totaal niet.
Eerst krijg je een uitleg hoe het moet en vervolgens mag je liggend met het board het water in.
Eerst maar eens heen en weer zien te gaan met het board, daarna mocht je voorzichtig op je knieën komen zitten.
Als dat lukte mocht je je handen los halen en met je gewicht gaan sturen.
Aan het einde was mijn gezin het zat en heb ik nog even zonder board in het water gebodyboard.

De conclusie van het gezin is dat het een erg leuke activiteit is en ook prima voor het hele gezin. Het enige is dat je wel allemaal water in je gezicht krijgt en daar wel tegen moet kunnen.
Ook is het niet prettig als je een blessure aan je arm hebt aangezien je deze on het begin moet gebruiken.
Voor ons is het in ieder geval voor herhaling vatbaar: )

Groetjes,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten