woensdag 27 november 2013

Glowgolf

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden las is ergens over glowgolfen, midgetgolf op een baan met glow in the dark.
Met een vriend van mij ben ik dit gaan doen in Scheveningen.
Je krijgt een leuk lichtgevend balletje en allemaal een andere kleur.
In tegenstelling tot gewone midgetgolf is het hier de bedoeling dat je om de beurt 1 keer slaat zodat je elkaar ook kan dwars zitten en je niet een hele tijd hoeft te wachten voordat je weer aan de beurt bent.
De baan zelf was erg mooi gemaakt Maar er zat weinig uitdaging in.
Over het algemeen zou ik deze baan voor een familie met jonge kinderen aanraden of voor een kinderfeestje.
Ben je alleen met volwassenen dan is een "normale" midgetgolfbaan naar mijn mening leuker.
Voor een keer was het leuk maar ik denk niet dat ik er nog vaker heen zal gaan.

Groetjes,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten