donderdag 12 december 2013

Op eBay bestellen

Hallo allemaal,

Voor mijn verjaardag ben ik op zoek gegaan naar een leuk jurkje.
Ik kwam een hele leuke tegen op nelly.com maar deze was alleen in het wit verkrijgbaar en dat staat mij niet zo goed.
Ik ben verder gaan kijken maar dat jurkje was toch echt de mooiste.
Toen ben ik naar de site van de ontwerper gegaan en zag ik dat hij er in verschillende kleuren was.
Hier bestellen kostte me echter meer dan ik wilde en hier door ben ik verder gaan zoeken.
Met normale internetwinkels heb ik normaal geen problemen met bestellen, echter de onlinemarktplaatsen vind ik altijd spannend.
In Nederland vind ik het dan ook weer minder eng dan in het buitenland.
Op eBay kon ik mijn jurkje vinden maar wel uit het buitenland.
Goed rond gevraagd in mijn omgeving maar niemand had ervaring met eBay.
Wat ik heel prettig vind aan eBay is dat je bij de verkoper kunt kijken hoe vaak mensen tevreden over bestellingen bij deze persoon waren.
Ook kan je met de visa betalen waarbij je het geld terug kan halen als het mis gaat.
Deze verkoper had 1 slechte beoordeling en in de 400 goede beoordeling.
Dit en de visa heeft ervoor gezorgd dat ik het aan durfde.
Het jurkje heb ik besteld op vrijdag en dinsdag lag het al in de brievenbus.
Het is helemaal wat ik wilde en hij zit enorm lekker.
2 dingen geleerd van deze bestelling:
EBay is niet eng en hier durf ik best nog een keer te bestellen.
John zack is een leuk merk en de spullen zitten erg lekker.

Groetjes,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten