vrijdag 24 januari 2014

Het jaar van de cupcakes

Hallo allemaal,
Ik bak heel graag allerlei taarten, cupcakes, koekjes, cakepops en noem maar op.
Na een tijdje ga je steeds meer boeken kopen omdat er leuke dingen in staan maar uiteindelijk doe je er dan vrij weinig mee.
Zo heb ik het boek cupcakes parade van Gail Wagman.
5 keer iets uit gemaakt wat allemaal erg lekker was maar daarna eigenlijk nooit meer in gekeken.
Omdat ik dit toch wel zonde vind hem ik daarom 2014(En eigenlijk ook 2015 en 2016) uitgeroepen tot het jaar van de cupcakes.
Ik ga dit jaar elke maand een cupcake uit het boek maken en ik zal ze hier beschrijven en beoordelen.
Ik hoop dat ik mezelf er vanaf nu aan kan houden en zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen ;)
Groetjes,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten