vrijdag 20 september 2013

To do ever

Hallo allemaal,

Welkom op mijn to do ever list pagina.
Ik start deze blog eigenlijk niet op voor het publiek maar vooral voor mijzelf.
Vind je deze blog toch leuk dan kan je hem natuurlijk volgen.
Op deze blog staat mijn lijst met wat ik ooit in mijn leven nog wil doen.
Zodra ik een item van mijn lijst af heb geschrapt zal ik een stukje plaatsen over hoe het is geweest.
Zodra ik nieuwe wensen krijg zal de lijst weer aangevuld worden.
Wees ook niet bang om zelf suggesties te doen!!
Soms als ik tussendoor iets leuks tegen kom plaats ik dat ook!
De punten waar een * achter staat betekend dat ik ermee bezig ben, dit betekent dat ik me ervoor aan het voorbereiden ben, dat er een datum geprikt gaat worden of dat de datum al geprikt is.

Mijn To Do Ever List:
- China*
- Australië/Zuid-Afrika
- Nijmeegse 4-daagse
- Boomparcours
- Buitenrit op een paard
- Eten in het donker c-taste Amsterdam
- MuZIEum
- Motor rijden 
- Jaar van de cupcakes*
- Welness
- Bikini maken
- Winterjas maken

Mijn Did Ever List:
- DIY shirts vermaken
- Eigen bodyscrub maken
- Alleen kamperen
- Vleermuismouwen shirt maken
- 5k run
- Regenboogscrub maken
- Bounz
- Bodyboarden
- Glowgolf
- Tapasavond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten